Muutamia ajatuksia ja juttuja ihan randomilla taas...
Keikkahommat ekaks alta pois! Päästiin tosiaan keikkahommiin back, kun vedettiin marraskuun vika parit Nuokkarikeikat. Hyvät setit ja ite muutenkin tykkään veivata noille junnuille, koska liian vähän ohjelmaa ton ikäisille on tarkolla muutenkin. Harmittavasti Vanhan Artturin ja Svedulan keikat jouduttiin siirtämään, yllättävän sairastapauksen johdosta. Mutta kolme kovaa settiä olis vielä tarjolla loppuvuodeksi! 21.12. Wanha 57 (Tuira), 22.12. Ossula (Pulkkila) ja 29.12. Samantta (Haukipudas). Mestoilla on myös jaossa tuota meidän tuliterää sinkkua, joten eksyilehän paikoille!Fuck you you fuckin fuckheads. Mikään btw ei vituta mua niin paljon kuin liikenteessä perseilijät. Ihan sama perseileekö kävellen, juosten, pyörräillen vai autoillen. Meinannu taas jäädä niin monesti auton alle ettei tosikaan. Ja tää jouluhan se on se mikä saa ihmiset vielä lopullisesti järjiltään! Voisin vähän purkaa mun kokemuksia viimeiseltä parilta viikolta. Yhtään lahjaa en ole vielä ostanut, enkä muutenkaan osta kuin yhden, ehkä kaksi, mutta tykkään monesti kävellä tiettyjen kauppojen läpi ihan nopeesti tsekaten olisko jotain heräteostoksia tarjolla. No lähdetään ihan miesten ja naisten eroista. Eikä mennä vielä edes sinne kauppaan, vaan autoihin. Muutaman kerran meinannut mies, samoin kuin nainenkin kelata mut autolla tosiaan tälle parille viikolle jo. Ero heissä on ollut siinä, että äijä näyttää aina siltä et sillä on vain kiire hoitaa asiansa nopeesti, jotta pääsee ruuhkista helvettiin. Äijä ajaa punasiin, änkee joka rakoon mitä huomaa, mutta on helposti luettavissa, ja mikä tärkeintä keskittyy. Pystyt siis lukemaan tilanteen ja vältyt vaarallisemmalta tilanteelta ja fine. Nainen taas... Lähtökohtaisesti ajaessaan punaisiin, puhuu samalla puhelimeen, kaivaa ostoslistaa jotta muistaa minkävärisiä joulunauhoja lahjoihin piti ostaa, yrittää sotkee huulipunaa pärstäänsä jotta kehtaa mennä Stockalle, puhelinkin pitäisi ladata jne. Katson, että mamma vinkkaa mulle sormellaan et mene yli vain. Oikeastihan tää mamma puhui käsillään ja kysyi Sirpalta puhelimitse että minne suuntaan tästä piti kääntyä ja samalla kun laittaa laturia sytyttimeen painaa kaasua. Ei niin fine! Sitten on nää liukuportaat kans hyviä... Monestiko ootte nähny et joku äijä pysähtyy helvetti ulostullessaan liukuportaista just siihen eteen ja jää tukoks? Mä en kertaakaan. Mutta niih, naiset. Ja varsinkin vanhemmat mammat. Ei millään pahalla rakastan mummoja oikeesti
Mutta kun siihen liukuportaiden eteen ei tarvi aina jäädä kaivaan sitä
nenäliinaa, laseja, kauppalistaa tms. Lisäksi jos se takana tuleva
vahingossakaan pyytää anteeksi ja kysäisee et mahtuiskohan tästä, niin
vilkaistaan paheksuvasti.. Ottaa sen pari metriä kun hyvässä vauhdissa
muutenkin on, niin ei jää kenenkään tiellä. Ja nuoremmat leidit.
Näytätte siltä että teidän päät räjähtäis kun pääsette uuteen kerrokseen
ja jumitatte ihastellen ympärille. Voin kertoa pienen salaisuuden,
siinä kerroksessa on ne aivan samat stuffit kuin aina ennekin
Sitten kassajonot! Monestiko mies etuilee? Kaks äijää kohtaa toisensa
saman etäisyyden päästä jonon päästä. Molemmat katsoo toisiaan että
kumpi siihen nyt viitsisi mennä. Naisilla sama, nou fuckin' way
Sitten on erikseen ne mammat, jotka osaa hivuttautumisen jalon taidon,
jotka yleensä ovat myös hieman iäkkäämpiä leidejä! Kaikki tietää nää!
Oot siinä jonossa muina miehinä ja pidät kuitenkin hieman etäisyyttä
edellä olevaasi. Tsekkailet huolimattomana vaikka tekstaria ja jono
liikahtaa etkä heti ehdi reagoida. Se hivuttautujamamma on odottanut
juuri tuota hetkeä ja iskee! Painaa sun edelle, ei missään nimessä
katsekontaktia tai mitään kyselyjä, koska ei "huomannut" sinua. Sit
kaivaa siitä pikkusuklaahyllystä sen pikku patukan täyden
ostoskärryllisen päälle. Siinä on helvetin mukava olla kahden
maitopurkin kanssa sitten takana. 
Muutenkin nuissa joululahjojen ostamisissa tahtoo naisilla hieman karata mopot käsistä. Äijät kun lähtee ostamaan lahjaa, ensin mietitään jotain persoonallista ja hauskaa, ehkä hieman tarpeellista myös. Jos sitä nyt ei heti ala löytymään, niin korut on aina toimiva ja helppo hätävara
Nainen ostoksilla, jouluna... Okei voihan sieltä miehelle tulla ne
villasukat ja bokseritkin tulla, mutta itselle on siinä sivussa
tarttunut parit kengät, toppi, villapusakka, housut koska oli niin
hyvännäköiset, niin ja Aaltomaljakko ihan jos mies joskus morkkiksissaan
kukkia ostais. Ai niin ja kampaajalle tuli varattua aika myös! Ja
naisilla ei tosiaan ihan yks-kaks ostosreissua riitä. Jättäkääpä ne omat
ostokset vähemmälle, niin yllättävän paljon saatte niitä lahjoja muille
ostettua kerralla
Mutta onhan teitä naiset, niin nuoremmat kuin vanhemmatkin, ihan katsoo
kun pörräätte ja paapoilette tuolla kaupoissa, kaikella rakkaudella 
Webistä tsiigaillu joitain sarjoja ja leffoja tässä parin viikon aikana taas melko läjän. Parit Sawit ja Resident Evilit tuli öögailtua, Rob Zombien Halloweenin, sekä legendaariset Space Cowboysin, Tango & Cashin myös. Uudemmista Gamerin, joka ei vakuuttanu. Sarjoista uuden version V:stä, koska rakastan ufoja!
Sekä Sarah Connorin päiväkirjoja, koska kaikkihan rakastaa
Terminaattoreita! Uutta musaa tullu kuunneltua vähemmissä määrin, koska
joululevyt!
Onneks tuo Green Dayn kolmonen tuli just, niin jospa se tästä.
Keikoilla käynti muutenkin jäänyt vähemmälle, mutta Kreatoria tuli
käytyä viime lauantaina fiilistelemässä. Ja ihan "vahingossa" siis.
Mulla oli ystävälleni Foballe Kreator-aiheinen lahja, jonka olin
hommannut jo kesällä. Tiesin että Fobba on kova Kreator- fani ja ostin
sen hänelle. Menin viemään lahjaa Keltaiselle Aitalle ja enempäähän
siihen ei sitten tarvittukaan
Puoli tuntia ja oltiin heiluttamassa nyrkkejä trashin tahtiin! Fueled
by Fire oli eka lämppäri ja helkutin kova!!! Suosittelen ja kantsii
käydä jostain kuunteleen mm. biisi Trash is back! Nail ja Morbid Angel
oli kauheeta paahtamista ja tuo nuin synkkä meno ei toimi mulle. Kreator
luonnollisesti tykitti kovaa ja show oli melkoinen huh huh! Kova setti
ja ilta jatkui Keltaisen Aitan ja Hevimestan jälkeen Heseen josta
iltapalaksi tarttui pari kerrosta messiin.Tänään meen muuten malliks ja musta tulee Hullu Hatuntekijä! oon innoissani ja illalla pakko varmaan painella kylillekin maskit päässä!

Tällästä tänne ja nähdään huudeilla ja keikoilla!
Respect
- Mike
PS. Kävin ottaan korvakorun eikä täppikuume hellitä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti